HR-kommunikáció

Gondolt már Ön arra, hogy vállalatáról, mint foglalkoztatóról a köztudatban élő kép – HR BRAND, azaz foglalkoztatási politika és egyedi vállalati értékek, amelyek alapján a potenciális munkavállaló beazonosítja cégét - mennyire fontosak a mindennapi „recruitment” tevékenység ellátásában? Gondolt már Ön arra, hogy egyértelműen megkönnyíti a lehetséges pályázók célcsoportjának elérését a HR-kommunikáció megléte, amennyiben azt egy tudatos „employer branding” koncepció mentén következetesen hajtanak végre? Tisztában van vele, hogy az álláspozíciókra pályázók előnyben részesítik azokat a munkáltatókat, amelyekről hallottak/olvastak, akikkel találkozhattak? Elgondolkodott már azon, hogy ha egy meghirdetett álláspozícióra nem érkezett elegendő jelentkező, annak mi lehetett az oka?

MI TUDJUK A VÁLASZT!

A DETIM BUDAPEST Kft. az alábbi lehetőségekkel segíti partnereit HR-kommunikációjuk erősítésében úgy, hogy az rövid távon kifejtse jótékony hatását. Hisszük, hogy ezek az eszközök és bevált módszerek kiszélesítik az Önök toborzási lehetőségeit, megkönnyítik ilyen irányú tevékenységüket.

Sokéves tapasztalatunk, piaci ismereteink és felsőoktatási intézményi kapcsolatrendszerünk révén mindig a leghatékonyabb fórumokat ajánljuk és használjuk a potenciális célcsoport elérésére, ezzel is támogatva megbízóink sikeres munkaerő-keresését.

Ajánlati palettánk ezen a területen:
(a teljesség igénye nélkül)

Online kommunikáció:

  • Valamennyi magyarországi és számos, jelentősebb külföldi állásportállal, illetve területekre specializálódott oldallal együttműködve arra törekszünk, hogy megbízóink állásajánlatai mindig a legmegfelelőbb fórumokon jelenjenek meg.
  • Közösségi site-ok: rajongói oldalak létrehozása, igény esetén moderálása, valamint hirdetések elhelyezése ezeken az oldalakon (Facebook, LinkedIn, Iwiw stb.).
  • Hírportálok: Index, Origo, Startlap stb.
  • Egyéb tematikus weboldalak.
  • eDM küldése.

Hagyományos médiafelületek – nem hagyományos célra:

Cégünk 20 éves tapasztalattal rendelkezik médiatervezés és médiavásárlás területén. „HR brand-építés” és „recruiting” célból is számtalan esetben használtuk már fel az ilyen irányú tapasztalatainkat. A kívánt kommunikációs célnak, a potenciális célcsoportnak és a területi célzottságnak megfelelően ajánlunk olyan, eddig jórészt reklámcélú üzenet eljuttatására alkalmazott kommunikációs eszközöket, amelyek hatékonyan működnek HR-kommunikációs területen is. Ezek a médiacsatornák jellemzően a következőek lehetnek:

  • Sajtó megjelenések – vállaljuk média megjelenéseinek lebonyolítását az országban megjelenő összes magyar és idegen nyelvű, napi-, heti-, és havilap, regionális terjesztésű megyei, városi és kistérségi kiadványokban, ingyenes lapokban, valamint külföldi lapokban is. Hathatós közreműködésünkkel jelent meg pl. egy több megjelenésből álló cikksorozat a magyarországi „shared service” központoktól a Világgazdaság újságban.
  • TV- és rádiós megjelenések (helyi, illetve országos médiumok).
  • Közterület (óriásplakát, citylight plakát, járműreklám, egyedi közterületi megjelenések).

Karrierkiadványok:

  • Éves/időszakos karrierkiadványok (printmegjelenéshez tartozó képviselet, online megjelenés, adatbázis, keresés).
  • Magyarországi állásbörze-kiadványok.

Állásbörze részvétel lebonyolítása:

„A hagyományos állásbörze az egyetlen olyan toborzási forma, ami mindent megelőző, személyes kapcsolat-felvételi lehetőséget biztosít. A személyes találkozás során azonnal kiszűrhető, hogy a jelentkező, a releváns szakmai tudáson túl, rendelkezik-e olyan mentalitással és kommunikációs készséggel, amely az adott pozíciót betöltő munkavállalótól elvárható.” A felsőoktatási intézmények állásbörzéi és karriernapjai kiváló lehetőséget biztosítanak arra is, hogy felmérhesse sikeres toborzása érdekében azt, hogy milyen más/több eszközre lenne még szüksége a HR-kommunikációja terén.

Tevékenységünk:

  • Bárhol az országban a hagyományos állásbörze részvétel lebonyolítása, standok foglalása, a helyi megjelenés kapcsán az arculati elemek kialakítása, POS eszközök beszerzése, szórólapok és szóró-ajándékok kivitelezése.

Virtuális állásbörzék:

A virtuális állásbörze a hagyományos állásbörze és az online börze legjobb tulajdonságait ötvözi. Egy olyan online esemény, amely az internet adta lehetőségeket maximálisan kihasználja a toborzáshoz és az álláskereséshez – így a toborzó cégek és a munkakeresők egy teljesen új megközelítésben találkozhatnak. A Virtuális Állásbörzék esetében hagyományos értelemben vett verbális kommunikációról nem beszélhetünk ugyan, de a cég tanácsadói „chattelni” tudnak a látogatókkal, átadhatják karriertanácsaikat, beszélhetnek a cég értekeiről, válaszolhatnak a meghirdetett pozíciókra vonatkozó kérdésekre. A virtuális börzén való részvétel kapcsán tanácsadóink megszervezik Önnek a részvételt, kialakítják és testre szabják online standjukat, feltöltik aktuális pozícióikat és egyéb ismertető anyagaikat.

Felsőoktatási intézményekben történő HR-kommunikáció és munkaerő-toborzás:

A felsőoktatási kommunikáció kapcsán vállaljuk az on-the-spot hirdetési és megjelenési lehetőségeken (plakátok, hírlevelek, egyetemi/főiskolai lapok, szórólapok, online megjelenések stb.) túl:

  • Gyakornoki programok lebonyolítását.
  • Támogatott diákversenyek megszervezését.
  • Gyár-, telephely-látogatások, intézményi cégelőadások megszervezést.
  • Ösztöndíjprogram lebonyolítását.

Kiemelt Partnerünk pl.: Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, ELTE, Győri Széchenyi István Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, Pécsi Tudományegyetem, Óbudai Egyetem, Miskolci Tudományegyetem, Pannon Egyetem, stb.

A HR kommunikációs lehetőségek és „employer brand” építése tekintetében kérjük, forduljon bizalommal tanácsadóinkhoz!

A HR-hirdetésekhez kapcsolódó szolgáltatásaink:

  • Javaslattétel a hatékony álláshirdetés szövegének kialakítására.
  • Meglévő álláshirdetések korrektúrája.
  • Anonim hirdetések lebonyolítása, jelentkezések fogadása anonim e-mail címre.
  • Jelentkezők kiértesítése e-mailben.
  • Pályázók előzetes szelekciója, idegen nyelvű felvételi beszélgetések lebonyolítása – telefonos/személyes interjúk alapján a nyelvi tudás felmérése.
  • Hirdetések archiválása egy éves időtartamra.

Térítésmentes szolgáltatások:

  • Személyügyi hirdetések esetén térítésmentesen biztosítjuk a szövegírást, a korrektúrát, a fekete-fehér kivitelű grafikai szerkesztési munkákat.